تولید محتوا
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا

در موضوع سئو تولید محتوا با کیفیت به امر مهم و تاکید شده ای تبدیل شده است. تولید محتوای مناسب موجب می شود که رتبه وب سایت شما به شدت افزایش یابد به همین دلیل بیشتر مدیران وب سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند و وبلاگ نویسان ماهر و باتجربه ای در این زمینه استخدام می کنند .

در تولید محتوا دو اصل اساسی باید رعایت شود

  • کپی نباشد.
  • در بردارنده مطالب معتبر و صحیح باشد.

هر مطلبی که برای انتقال مفاهیم در یک وب سایت قرار می گیرد اصطلاحا فرآیند تولید محتوا می گویند. این محتوا می تواند متن، تصویر، فیلم و یا صوت باشد. تولید محتوا می بایست مرتبط با اهداف وب سایت باشد و از دید مخاطب ارزش مطالعه و خواندن را داشته باشد که این مهم ترین هدف یک وب سایت می باشد.

تولید محتوای مرتبط و مفید کار آسانی نیست و نیازمند زمان و هزینه زیادی می باشد. اما اگر کمی دقت داشته باشید ارزش این زحمت ها را دارد زیرا یک محتوای خوب موجب می شود مخاطب لحظه ای در وب سایت شما بماند، بخواند و فکر کند.

کارشناس تولید محتوا کار بسیار حساس و مهمی انجام می دهد. او باید به این نکته توجه داشته باشد که مخاطب همه چیز است و تنها برای او دست به تولید محتوا می زند بنابراین در تولید محتوا باید تمایلات، سلایق، نظر ها و برآرودن نیاز های مخاطبان را در اولویت اصلی کار خود قرار دهد.

محتوای خوب و مناسب با مخاطب ارتباط برقرار می کند به صورتی که مخاطب احساس می کند مستقیم با شخص او صحبت می کند و به مخاطب ارزش می دهد.

در تولید محتوا، برای ایجاد محتوای خوب چه مشخصاتی را باید در نظر داشت؟

شکل تعاملی

جذابیت

تیم متخصص

ساختار قوی

برای توضیح جامع تر در رابطه با هریک از این مشخصات و تکنیک های موثر تولید محتوا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: